Fontanus Testtudat Központ

A Fontanus Központon belül a Testtudat Központ 2014 decemberében jött létre. A megalapításkor célunk az volt, hogy létrehozzunk egy olyan helyet, ahol egymással karöltve valósul meg a gyógyulásra és a tanulásra való lehetőség.

A mozgásszervi panaszok kialakulásának hátterében sokszor található nem megfelelő sport választás, vagy a sportolás teljes hiánya, egy nem megfelelő szék vagy ágy rendszeres használata, vagy olyan bevett szokások, mint pl. a rendszeresen egy oldalon hordott kézitáska.

Amíg nem jelennek meg a fájdalmak, addig hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy a testünk mindent kibír, de ez nem így van. A testünk az életünk, a lényünk része, amelynek vannak igényei (pl. pihentető alvás), szükségletei (pl. vitaminok, ásványi anyagok). Ezek az igények és szükségletek sokszor teljesen általánosak (pl. megfelelő mennyiségű tápanyag vagy vitaminbevitel), és van, hogy egyediek (pl.: alváshoz nagyon kemény vagy éppen nagyon puha ágy), amelyeket figyelembe kell vennünk az egészségünk érdekében.

A Fontanus Testtudat Központnál nem csak a fájdalmak kezelésével foglalkozunk, hanem igyekszünk feltérképezni, hogy a fájdalmak kialakulása mögött milyen tényező állhat, amelynek kiküszöbölésével a későbbiekben a panaszok elkerülhetőek.

Szolgáltatások

Manuálterápia

A manuálterápia szó szerint kézzel történő kezelést, gyógyítást jelent, főként mozgásszervrendszeri problémák széleskörű megoldására alkalmas. []

Kinesiotaping